
Την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας παρουσίασαν τις δράσεις που υλοποίησαν με αφορμή την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα σεβασμού, ενσυναίσθησης και συνεργασίας. Τα ίδια τα παιδιά του Γ΄1 πήραν τον λόγο και μίλησαν για τονΣυνεχίστε την ανάγνωση →
Αυτή η συλλογή περιέχει 8 φωτογραφίες.