Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο 3ο Αθλητικό Φεστιβάλ Δημοτικών Σχολείων Βέροιας, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 29 Μαΐου 2026 στο Δ.Α.Κ. Βικέλας. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε αθλήματα όπως το βόλεϊ και το μπάσκετ, αλλά και να γνωρίσουν μηΣυνεχίστε την ανάγνωση →
Αυτή η συλλογή περιέχει 6 φωτογραφίες.