Το Γ΄2 και “Το Ταξίδι της Ελπίδας”

Σήμερα, Τρίτη 10/2, το τμήμα Γ΄2 είχε τη χαρά να υποδεχθεί την κα. Τύπου Ραφαέλα-Αγάπη από το Κέντρο Πρόληψης Ημαθίας “Πρόσβαση”, με την οποία υλοποιήθηκε το βιωματικό εργαστήριο με τίτλο «Το ταξίδι της ελπίδας».

Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων, καθώς το Γ΄2 υλοποιεί το πρόγραμμα «Ένας κόσμος, πολλές φωνές: συμπερίληψη και αλληλοσεβασμός».

Το εργαστήριο ενίσχυσε ουσιαστικά τους στόχους του προγράμματος, προσφέροντας στους μαθητές και τις μαθήτριες τη δυνατότητα να προσεγγίσουν με βιωματικό τρόπο έννοιες που σχετίζονται με τη συμπερίληψη, τον σεβασμό στη διαφορετικότητα και την κοινωνική ευθύνη.

Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Πρόληψης Ημαθίας “Πρόσβαση” και ιδιαίτερα την κα. Τύπου Ραφαέλα-Αγάπη για την άμεση ανταπόκριση, την άριστη συνεργασία και την πολύτιμη συμβολή τους στην υλοποίηση του προγράμματος.

633188291 1725434528821197 2589627317182100770 n
631100129 1725434372154546 5360055905236846295 n
630315209 1725434278821222 5621634683665974783 n
630340833 1725434442154539 2661529799012429858 n