Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε οργανωμένες δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης σχετικά με την ασφαλή, υπεύθυνη και δημιουργική χρήση του διαδικτύου.
Το τμήμα ΣΤ΄1 δημιούργησε στην πλατφόρμα Genially ένα διαδραστικό κουίζ σχετικά με τον Διαδικτυακό Εκφοβισμό με στόχο την ενημέρωση και την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης γύρω από το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού.
Μπορείτε να δείτε το κουίζ και να ελέγξετε τις γνώσεις σας στον παρακάτω σύνδεσμο: https://view.genially.com/…/interactive-content…
Παράλληλα, το τμήμα Γ’ 2 ενημερώθηκε για τους βασικούς κανόνες ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο και δημιούργησε τον «Δεκάλογο της Ασφαλούς Πλοήγησης». Οι μαθητές κατασκεύασαν ατομικά βιβλιαράκια, ενώ ο δεκάλογος αναρτήθηκε και έξω από την τάξη, ώστε να ενημερωθούν και τα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου.
Επιπλέον, οι μαθητές του Γ΄2 συμμετείχαν στην ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση, η οποία επικεντρώθηκε σε σημαντικά ζητήματα της σύγχρονης ψηφιακής ζωής, όπως η αγωγή του υπεύθυνου και ενεργού ψηφιακού πολίτη, η θετική και με σεβασμό αλληλεπίδραση με τους φίλους μας στο διαδίκτυο, η προστασία των προσωπικών δεδομένων, η υπερβολική ενασχόληση με τις οθόνες, ο διαδικτυακός εκφοβισμός, οι επαφές με αγνώστους και γενικότερα οι πιθανοί κίνδυνοι κατά την πλοήγηση.
Μέσα από τις δράσεις αυτές ενισχύθηκε η ψηφιακή υπευθυνότητα, η ενσυναίσθηση και η καλλιέργεια θετικής διαδικτυακής συμπεριφοράς — στοιχεία απαραίτητα για την ασφαλή και ουσιαστική συμμετοχή των παιδιών στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο.


