Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (2 Απριλίου), το τμήμα Γ΄2 ανέλαβε δράση στέλνοντας το δικό του μήνυμα αποδοχής και σεβασμού στη διαφορετικότητα.
Παρότι οι καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν την πραγματοποίηση της εκδήλωσης στην Πλατεία Δημαρχείου από τον φορέα Μ.Α.μ.Α, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας μετέφεραν το πνεύμα της ημέρας μέσα στην τάξη.
Με δημιουργικότητα και ενθουσιασμό, κατασκεύασαν ένα συμβολικό «δέντρο της διαφορετικότητας» από πολύχρωμα μπαλόνια, αναδεικνύοντας πως κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και πολύτιμος. Όπως τα διαφορετικά χρώματα συνθέτουν ένα όμορφο σύνολο, έτσι και η διαφορετικότητα δίνει ομορφιά και δύναμη στην κοινωνία μας. Παράλληλα, τα παιδιά έγραψαν τα δικά τους μηνύματα για τον αυτισμό, εκφράζοντας σκέψεις γεμάτες ευαισθησία, αποδοχή και ενσυναίσθηση.
Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν καλύτερα την έννοια της διαφορετικότητας και να αναπτύξουν στάσεις ενσυναίσθησης και συμπερίληψης.
Το μήνυμά μας είναι απλό αλλά ουσιαστικό:
Όλοι είμαστε διαφορετικοί και γι’ αυτό ακριβώς είμαστε ξεχωριστοί.
Η διαφορετικότητα είναι δύναμη.
Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο πιο φωτεινό.
Μέριμνα Ατόμων με Αυτισμό-Κδαπ αμεΑ ΜΑμΑ- Βέροια
Kέντρο Υποστήριξης για τον Αυτισμό-Νομού Ημαθίας-“MAμΑ”


