Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 11 Μαΐου η ενημερωτική επίσκεψη των Επισκεπτριών Υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας κ. Ζιάκου Παρασκευής και κ. Παπαγιάννη Αντωνίας στο σχολείο μας, στα τμήματα Γ΄1, Γ΄2 και Ε΄.
Κατά την παρουσίαση στην Τρίτη τάξη με θέμα «Πρόληψη ατυχημάτων», οι Επισκέπτριες Υγείας επισήμαναν ότι τα περισσότερα ατυχήματα δεν είναι τυχαία αλλά μπορούν να προληφθούν. Τόνισαν τους κινδύνους που ελλοχεύουν στο σπίτι (δηλητηριάσεις, εγκαύματα, πτώσεις), στο σχολείο και στην παιδική χαρά. Παράλληλα ανέδειξαν τη σημασία της οδικής ασφάλειας για πεζούς, επιβάτες και ποδηλάτες. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση και μοιράστηκαν προσωπικές εμπειρίες και παραδείγματα. Μέσα από τη δράση, εξοικειώθηκαν με τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης (100, 199, 166, 112) και εμπέδωσαν τους κανόνες ασφαλείας μέσα από κουίζ και φύλλα εργασίας. Στόχος της επίσκεψης ήταν η καλλιέργεια μιας κουλτούρας πρόληψης για την αποφυγή πτώσεων, κοψιμάτων και άλλων σοβαρών τραυματισμών.
Στην Πέμπτη τάξη, στο πλαίσιο της ενημερωτικής δράσης με τίτλο «Παιχνίδι στη ζωή», οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συζητήσουν σχετικά με τη σημασία της άθλησης και της ισορροπημένης διατροφής για τη διατήρηση της σωματικής και ψυχικής υγείας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα θετικά οφέλη που προκύπτουν από την υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών τόσο κατά την παιδική ηλικία όσο και στη μετέπειτα ενήλικη ζωή. Παράλληλα, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση, αναφέροντας τα ενδιαφέροντά τους, τις δραστηριότητες με τις οποίες ασχολούνται στον ελεύθερο χρόνο τους, καθώς και τις υγιεινές διατροφικές επιλογές που προτιμούν στην καθημερινότητά τους.
Θερμές ευχαριστίες στις Επισκέπτριες Υγείας του Γενικού Νοσοκομείου της πόλης μας για την ενημερωτική επίσκεψή τους στα τμήματα του σχολείου μας.


