Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας

Στo πλαίσιo του προγράμματος Αγωγής Υγείας: “Τρώω έξυπνα! Νιώθω καλά!”, την Τετάρτη 5 Μαρτίου, τα τμήματα Γ’1και Γ’2 υποδέχθηκαν στην αίθουσά τους τις υπεύθυνες υγείας της 8ης ΤΟ.Μ.Υ. Δήμου Βέροιας. Οι κ. Τζιάτζιου Άννα, Μεταλλίδου Χρυσάνθη, Αντωνιάδου Ελισάβετ, είχαν μια άκρως ενδιαφέρουσα κι εποικοδομητική αλληλεπίδραση με τα παιδιά με πλήθος δραστηριοτήτων και συζήτηση για τη σπουδαιότητα και την αξία της σωστής καθημερινής μας διατροφής. Ευχαριστούμε πολύ τις υπεύθυνες κυρίες για την επίσκεψή τους.

01
02
03