Οι μαθητές του Α΄2 μαζί με τη δασκάλα τους, κα Κορίτσα Μαργαρίτα, δημιούργησαν την ταινία μικρού μήκους με τίτλο “ΚΑΘΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΜΕΤΡΑ” στα πλαίσια των Τοπικών Δικτύων Κινηματογράφου Νόμου Ημαθίας.
Η ταινία αποτελεί κομμάτι ενός προγράμματος για την εξοικονόμηση νερού και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, αποβλέποντας στην Ενεργό Πολιτειότητα καλύπτοντας τρεις από τους 17 Παγκόσµιους Στόχους Βιώσιµης Ανάπτυξης (Στόχοι 4, 6 και 14).
Η ταινία συμμετέχει στον 16ο πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους και στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών “Μύρισε Σινεμά”. Καλή τους επιτυχία!