Το Α΄2 στο Πρόγραμμα Παιδικής HELMEPA

Οι μαθητές του Α2 μαζί με την δασκάλα τους κα Κορίτσα Μαργαρίτα δημιούργησαν ένα θαλασσινό κολάζ στα πλαίσια του προγράμματος της Παιδικής HELMEPA. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές μέσω των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ολοκλήρωσαν δράσεις και δραστηριότητες πάνω στις θεματικές: Οικοσυστήματα, Βιοποικιλότητα, Ρύπανση, Πλαστική απειλή, Ανακύκλωση και Ενημερωση-Ευαισθητοποιηση τοπικής κοινωνίας. Με το κολάζ συμμετέχουν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής με θέμα “Αν ήμουν ο Ποσειδώνας για μια ημέρα;”. Τους αξίζουν πολλά μπράβο!

01 1