Το Α΄2 στο Πρόγραμμα Παιδικής HELMEPA

Οι μαθητές του Α2 μαζί με την δασκάλα τους κα Κορίτσα Μαργαρίτα δημιούργησαν ένα θαλασσινό κολάζ στα πλαίσια του προγράμματος της Παιδικής HELMEPA. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές μέσω των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ολοκλήρωσαν δράσεις και δραστηριότητες πάνω στις θεματικές: Οικοσυστήματα, Βιοποικιλότητα, Ρύπανση, Πλαστική απειλή, Ανακύκλωση και Ενημερωση-Ευαισθητοποιηση τοπικής κοινωνίας. Με το κολάζ συμμετέχουν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής με θέμα “Αν ήμουν ο Ποσειδώνας για μια ημέρα;”. Τους αξίζουν πολλά μπράβο!

01 1

“Κάθε σταγόνα μετρά”, μια ταινία μικρού μήκους από το Α΄2

Οι μαθητές του Α΄2 μαζί με τη δασκάλα τους, κα Κορίτσα Μαργαρίτα, δημιούργησαν την ταινία μικρού μήκους με τίτλο “ΚΑΘΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΜΕΤΡΑ” στα πλαίσια των Τοπικών Δικτύων Κινηματογράφου Νόμου Ημαθίας.
Η ταινία αποτελεί κομμάτι ενός προγράμματος για την εξοικονόμηση νερού και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, αποβλέποντας στην Ενεργό Πολιτειότητα καλύπτοντας τρεις από τους 17 Παγκόσµιους Στόχους Βιώσιµης Ανάπτυξης (Στόχοι 4, 6 και 14).
Η ταινία συμμετέχει στον 16ο πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους και στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών “Μύρισε Σινεμά”. Καλή τους επιτυχία!